Jobbe i bramiljø
Er du en renholder på utkikk etter jobb?
Vi er alltid på jakt etter dyktige medarbeidere som kan bli en del av vårt team! Hvis du er en pålitelig og nøye renholder med et øye for detaljer, vil vi gjerne høre fra deg. Vi tilbyr konkurransedyktige lønninger, et støttende arbeidsmiljø og muligheter for videreutvikling.
Ta gjerne kontakt for en uforpliktende prat.
Ledig stilling: Daglig leder hos bramiljø
Om stillingen
bramiljø søker etter en engasjert daglig leder med lidenskap for å utvikle renhold- og servicetjenester, for og med mennesker. Daglig leder er sentral i utvikling og ledelse av teamet som består av totalt 30 kompetente medarbeidere, som har stort fokus på kompetanse og kvalitet.
bramiljø as er et selskap i vekst og utvikling, og har etter 18 år opparbeidet seg en solid og god økonomi. Selskapet eies 100% av Eidskog kommune og har hovedkontor på Magnor. Vi utfører tjenester i Eidskog, Kongsvinger, Nord- Odal, Sør- Odal, Grue og Åsnes. Bedriften er bransjeledende i Kongsvingerregionen.
Service- og renholdstjenestene produseres til konkurransedyktig pris, med god kvalitet som ivaretar miljøet både for kundene og de ansatte som utfører tjenestene. Vi tilbyr profesjonell hjelp til rengjøring tilpasset kundenes behov.
bramiljø er «offentlig godkjent renholdsbedrift» og har NHO sin godkjenning som «service- og handel»-bedrift. Vårt motto er: «ingen jobb er for stor, ingen jobb er for liten».
Arbeidsoppgaver:
- Overordnet ansvar for daglig drift og resultatoppnåelse i henhold til årsplaner og vedtekter
- Ledelse og motivasjon av vårt renholds- og serviceteam
- Utvikling og implementering av strategier og prosedyrer for å sikre høy kvalitet og effektivitet i tjenesteutførelsen
- Identifisere og iverksette tiltak for å ivareta miljøhensyn i virksomheten
- Bygge og opprettholde sterke kunderelasjoner gjennom god kommunikasjon og service
- Utføre befaringer hos nye kunder og gi tilbud basert på etablerte renholdsplaner
- Personalansvar for 30 ansatte (hel- og deltid)
- Søkeren bør være en strukturert og ansvarsbevisst person med evne til å administrere og koordinere turnusplaner effektivt for å sikre best mulig utnyttelse av ressurser
- Omstillingsevne og se muligheter til å løse utfordringer
- Evne til å samarbeide tett med resten av administrasjonen om daglig drift
Hos bramiljø tilbyr vi:
- En spennende og utfordrende lederstilling i en fremoverlent bedrift med fokus på renhold- og servicetjenester
- Ansatte med fagbrev i et utviklende miljø
- Ansatte med høy serviceinnstilling
- Mulighet til å jobbe med et kvalitetsbevisst team og etablerte kunderelasjoner
- Konkurransedyktige betingelser og gode utviklingsmuligheter
Kvalifikasjoner:
- Relevant utdanning innen økonomi, ledelse eller tilsvarende
- Erfaring fra ledelse og drift av servicetjenester
- Gode språk- og kommunikasjonsevner
- Renholdsteknisk kompetanse
- Erfaring med salg
- Lederegenskaper med evne til å motivere og inspirere ansatte
- God forretningsforståelse og evne til å identifisere vekstmuligheter innen renhold- og servicefaget
- God evne til å bygge sterke kunderelasjoner
- Liker å jobbe for og med mennesker
Er du klar til å ta utfordringen?
Arbeidssted: Gaustadvegen 2, 2240 Magnor
Søknadsfrist: Snarest
Søknad og CV sendes til: post@bramiljo.no
Spørsmål kan stilles til Toril Snipen på toril.snipen@bramiljo.no eller tlf. 922 47 085
Vi ser frem til å høre fra deg og ønsker deg velkommen til vårt team!
Er du en renholder?
– og på utkikk etter jobb? Ta gjerne kontakt
for en uforpliktende prat .